środa, 10 października 2012

Szarość


Szaro już  się robi za oknami i w mojej sypialni też szaro...ale to całkiem inna szarość- szarość pozytywna, ciepła, miękka, taka, jaką lubię.....A na zewnątrz - szarość zimna, szorstka, ponura...brrrrrrrr
Chciałam Wam pokazać moją sypialnię po fazie remontowej.....a w niej nowe kolory, nowe podłogi, nowe meble......wszystko nowe:) Wprawdzie jest jeszcze trochę spartańsko i jakby pusto....ale myślę, że z czasem będzie się tu robiło przytulniej i przyjaźniej...brakuje jeszcze zdjęć, poduch, roślin, półeczek itp. To z czasem nastąpi.....póki co odpoczywamy po remontach, bo dostaliśmy zadyszki....Ufffffff



Kupilam proste, minimalistyczne  łóżko, o jakim marzyłam....takie na grubych, belkowatych, masywnych  nogach, z litego drewna......uwielbiam je:)...i do tego mam równie cudowne stoliczki nocne....a na tych stoliczkach cudowne lampki......Jak widzicie wciąż jestem zakochana w mojej sypialni.....

1. łóżko i stoliczki sklep Forever, Skawina
2. lampki, Ikea
3. koszyki wiklinowe, Jysk
4. narzuta, second hand
5. obraz, rodzina

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za poparcie.....też chciałabym kupic taki stół do kuchni, tylko że mam dość małą kuchnie i obawiam się, że taki stół zmniejszyłby optycznie pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Czy mogłabyś zdradzić model tego łóżka? Właśnie szukamy czegoś tak cudownie minimalistycznego :)

    OdpowiedzUsuń