niedziela, 26 września 2010

Bliżej natury


Przytłoczeni hałaśliwym, szybkim miejskim życiem, marzymy tylko o chwili wytchnienia na łonie natury. Współczesna betonowa rzeczywistość jest oziębła i sztuczna. Trudno zrelaksować się z dobrą książką przy szklanym, zimnym stole, czy  zapaść w kojący sen,  otulając się poliestrowym kocem. Mamy dość tandetnych mebli z płyty, plastikowych klamek, .....taniochy....Tęsknimy za naturą. Potrzeba nam zapachu drewna, miękkości tkaniny, stałości kamienia.
Zazdroszczę wszystkim właścicielom czterech ścian, którzy mogą oddawać się przyjemności urządzania swojego wlasnego kącika. Ja jeszcze muszę z tym trochę poczekać, co nie znaczy, że nie mogę planować....i tak oddając się planowaniu, odkryłam stronę www.belbaazar.pl ze wspaniałymi  meblami z drzewa różanego, akacjowego,,,,surowymi w swej naturalności. Bardzo mi się podobają i chciałabym kiedyś takie mieć:
belbaazar
belbaazar
 A oto inne internetowe inspiracje, dzięki którym odkryjemy naturę we własnym domu:









2 komentarze:

  1. ciekawy designe, można w nim rzeczywiście odpocząć , listek w podłodze piękny!
    ale ja jestem zwolenniczką staroci, mebli co maja w sobie dusze naszych pradziadków, może dlatego, że odziedziczyłam takie właśnie meble po dziadkach, a może dlatego, że jak byłam młoda niczego w sklepach nie było i trzeba było się cieszyć tym co się ma..... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja lubię łączyć stare z nowym!!!!

    OdpowiedzUsuń