piątek, 31 grudnia 2010

Z życzeniami

Udanej zabawy sylwestrowej...O północy butelka w rękę, korek w niebo, szampan do kieliszka....  niech szampan się leje strumieniami........ to bąbelków czas.....przywitajmy uroczyście Nowy Rok 2011!!!!




                                                              ******
Chodźcie prędko! Ja piję gwiazdy! – Legenda głosi, że pewnego dnia miał tak zawołać wynalazca szampana, mnich Dom Perignon.  Nina Garcia, Klasyczna setka



Ach, gdyby pan wiedział, drogi panie, ileż ja tej nocy wypiłam szampana. I jakże jestem szczęśliwa .. Mimo wczesnej pory pojąłem, że jestem – I presume – we Francji. Marek Bieńczyk, In vino fabula



Ps. Szampan to napój uroczysty, okolicznościowy, i dlatego każda z nas powinna mieć w domu butelkę, tak na wszelki wypadek.  Nina Garcia, Klasyczna setka 
ps. zdjęcia z internetu

2 komentarze: