wtorek, 23 października 2012

Nowe umiejętności Kuby

Kubuś potrafi otwierać drzwi od szafek kuchennych i te od komody, i w ogóle potrafi dotrzeć już ze swoimi wścibskimi rączkami tam, gdzie nie miał dotąd dostępu:) Może eksplorować nowe tereny, tajemnicze miejsca....mały podrożnik......
Ju niedługo wszystkie możliwe drzwi będą stały przed nim otworem...niech tylko podrośnie do klamek:)
A jak już to osiągnie, to bedzie mógł robić o wiele więcej.........a może już nic nie będzie dla niego niemożliwe....






"Spotkałem jednego czlowieka, który mi powiedział ciekawą rzecz. Powiedział, że z dzieci możemy zrobić, co chcemy. Powiedział: Mów dziecku często, kim ma być, a kiedy ono dorośnie, będzie tym, kim chcesz, żeby było. Więc ja stale mówię mojemu dziecku: Będziesz generałem". 
 Tortilla Flat, J. Steinback

A ja mówię Kubie: Będziesz miał cudowne życie. Zamknięte drzwi możesz otworzyć. Jeśli nie będziesz mogł otworzyć, zawsze możesz zapukać. Sam widzisz, że otwieranie drzwi nie stanowi dla Ciebie problemu. (jak na razie drzwiczki to takie drzwi dla Kuby)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz