piątek, 7 stycznia 2011

Moje spojrzenie na zimę


6 komentarzy:

  1. ... i tu dowód, że jeszcze można pięknie patrzeć na zimę...:) bardzo się cieszę, ze trafiłam na Twój blog Andziu:)))) ... a z drugiej strony załuję, ze dopiero teraz to się stało...;)
    tak czy owak... będę zagladać, bo uwielbiam połączenie dobrego tekstu z dobrymi fotkami:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga imienniczko, dziękuję za zaproszenie do Twojego bloga i nie zawiodłam się:))
    Robisz piękne zdjęcia, masz dar podpatrywania rzeczy, których inni nie widzą i do tego z przyjemnością czytam to o czym piszesz i jak ładnie to robisz
    Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  3. :)a mi strasznie miło czyta się takie komentarze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna firanka sopli lodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sople to koronkowa robota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, natura jest wielkim artystą:)

    OdpowiedzUsuń