poniedziałek, 31 stycznia 2011

Ulubione blogi

Dziś  spotkała mnie miła niespodzianka.... Ameli obdarowała mnie wyróżnieniem w kategorii 10 ulubionych blogów....jestem zaszczycona i bardzo się cieszę faktem, iż ktoś lubi czytać moje wpisy i oglądać moje zdjęcia:)...to bardzo satysfakcjonująca blogowa nobilitacja .......hurra!!!!!!

A oto moja lista ulubionych blogów:
1. Mimi, Bo Mimi Blog
2. Delie, About a boy
3. Elle, Le petit bonheur
4. Yba, Okiem moim
5. Ushii, Ushiilandia
6. Dagi, House of ideas
7. Llooka, Marzę, więc jestem
8. Bazylia, Spełnionych marzeń świat mój
9. Anna Maria, Backwards in high heels
10. Klaus, Moje chimery

Teraz kolej na Was......powodzenia:)

11 komentarzy:

  1. O, jaka miła niespodzianka:-) Dziękuję bardzo serdecznie, imienniczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaszczycona :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej! ale fajnie :-)))
    super niespodzianka! Przez chwilę myślałam, że dziś 1 kwietnia ;-) Dziękuje bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje z całego serca:))) zawsze miło mi Ciebie gościć, pozostawiasz po Sobie naprawdę przemiłe i ciepłe słowa, dziękuje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Aniu, to bardzo, bardzo miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ??? Na prawde znajduje sie w Twojwj pierwszej 10-ce? Super! Ciesze sie bardzo i dziekuje za to wyroznienie!

    Pozdrawiam Cie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję się zaszczycona :) Baaardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie mi miło i dziękuję :)))

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre z wymienionych są też i moimi ulubionymi:)))) GRATULUJĘ:))))

    OdpowiedzUsuń